Doktorun ne diyorsa onu yap. Allah göstermesin birde sekerin varsa insulin gerekirse ve sen bunu bilmiyorsan tedavi olmuyorsun sagliksiz gebelik olur. Burda kimse seni doktorundan daha iyi muayene edemez canim. Evet yüklü glukoz zararli ama sanki hic mi sekerli gidalar yemiyoruz 🙂