Bence tüm çocuk işlerini bitirip hamile kalmak çok daha iyi. Az yiyip tıkanıp geğirip duruyorum. Böyle boğazını sıkıyorlar sanki. Ve 3 saatte bir hamilelikten dolayı karnım acıkıyor.bana hamur işi ve kuruyemişte dokunuyor. Onlarla geçiştiremiyorum mecbur yemek yapıyorum.ve ameliyat olacaklara kesinlikle tavsiyem spor yapın ben geç başladım spora alt karnım sarkık ve kocaman kaldı. Gerdirmek istiyorum ilerde.