Asice Arkadaşlar haziran sonu gibi doğum yapacağım inşallah Sizce o zamana ziyaretçi yasağı kalkar mi Oda süslemesi ayarlamıştım ama suan çok ortadayim
Semam Asice Valla benimde tahmini haziran sonu temmuz başına geliyo ama bisey yapmayı düşünmüyorum yasak kalksa bile sonuçta bu virüs hala mevcutta var 😐😐 hatta kapı susunu bile getirsemmi getirmesemmi diye dusunuyorum🤭
Blcns Asice ben de istiyordum süsleme ama durumlar düzelse bile süslemeyi de ziyaretçi kabul etmeyi de düşünmüyorum bu dönemde 😳 eve gelir gelen
Asice Inşallah o zamana virüs ten eser kalmaz da bizimde içimiz biraz rahat eder..Hamileleri psikolojik açıdan gerçekten cok etkiledi
Semam Asice Aynen öyle valla yaa insan aslinda özenmek istiyo özel olsun hatırası kalsın felan diye bide benim henüz ilk gebeligim ama öyle bi zamana denk geldikki resmen elimde olsa evde dogurcam 😂 hastaneye gidesim bile gelmiyo 🤭
Harvicell Asice bayram sonu benim doğumum da bende hiç bir şey yapmayacağım ki sanmıyorum Haziran sonu da bitecek bir şey değil bu .vaka düşse bile En azından ziyaret kısıtlaması olacaktır.
Kozaannesi Asice Benim Haziran başı gibi olacak nasipse. Oda süslemesi fotoğrafçı vs herşey hazırdı ancak böyle bir durumda tabii hepsi iptal oldu. En önemlisi siz ve bebeginizin sağlığı. Varsın olmasın diğerleri🤗