Zeynep34 Kızlar 23. Haftamdayım virüsten dolayı aşıyı aksattım bir sonraki hafta aşımı olursam sorun olurmu geçmi oluyor
Zeynepli1234 Zeynep34 yarım saat önce vurundum 20. Haftaya gün verilmişti ama 1 hafta geciktim gidemedim bugün gittim kolumda hafif ağrı var 🙈
Haticek38 İlk dozu 22+2 de oldum.2. Sinide 27. Haftamda yani haftaya olacağım.zaten sağlık ocağına almadılar o gün bebeklerin günüydü kapının önünde yapıldı.
Aysenur94 Zeynep34 ilk dozu 5.ayda, ikinci dozu 7.ayda oldum. Üçüncü dozu da doğumdan sonraki 3.ayda olacağımı söyledi sağlık ocağındaki hemşire. Korkmayın ona göre ayarlarlar sizinkini de
UrasEgeninannesi Zeynep34 bende 23+1 im canım. Çarşamba gününe aşı için gün aldım geç değil merak etme benimde ilk dozum olacak 😊
Zeynep34 UrasEgeninannesi ben hiç sağlık ocağına kaydımı yaptırmadım hep düzenli hastaneye gittim aşı için sağlık ocağına sabah gidersem hemen yaparlarmı acaba
Zeynep34 Kaç haftadır tedirgindim geç kaldımmı diye içim rahatladı biraz bu hafta gideceğim inşallah çok sağolun❤️❤️
UrasEgeninannesi Zeynep34 kayıtlı olduğunuz sağlık ocağındaki ebe sizin takibinizi yapmıyor mu ? Sabah gidince direkt yapmıyorlar maalesef aşı için gün veriliyorlar o gün aşınız gelmiş oluyor ve yapılıyor. Sağlık ocağınızı arayın aşım var diye söyleyin ebeyle görüştürsünler sizi