Tubimmmm Korkma canim hiç inan 15. Haftamdan beri bu sorunla uğraşıyorum bütün vücudum kasiniyodu gittim karaciğer enzimlerin yüksek çıktı sonra safra asiti tahlili yapıldı kolestaz teşhisi koyuldu ursactive diye bi ilaç verdiler bana onu kullanıyorum o günden beri o kadar korktumki bana bide cok erken başladı yok 30. Haftaya kadar azalma olmazsa duruma gore bebeği tahliye etmek zorundayız bizim icin annenin sağlığı onemli denildi. Sinir stres sıkıntı o kadar taktimki kafama ama suan 31+4 olduk cok şükür kasintilar hala devam ediyo tabi ama dayanmaya calisiyorum erken dogumuda kasinti seni cok zorlarsa yapiyolarmis en erken zaten 34. Haftada müdahale edebiliyolarmis. Dua et Allahtan hayirlsiiyla bisey olmaz korkma ama 😊