gulsumsaral Kizlar lutfen basina gelen yazabilie mi 22 haftalik gebeyim renkli dopplerde bebeğin beyninde kist tesbit edildi ama 28nci haftada geçiyormuş başına boyle bisey gelen varsa yazabilir mi
Cimen_bebek Aaayseeee Benim bebeğimde 17.haftada 4 milimlik vardı. 1 aya kalmadı gecti çok sükür. Icinizi ferah tutun gecici oldugu soyleniyor bende deneyimledim hicbisey kalmadi hamdolsun. Sağlıkla kucagıniza alin insallah😊
honeyland Aaayseeee merhaba benim bebeğim içinde doktor 1 den fazla kist olduğunu söyledi beyninde sağlı sollu bende 16 haftalıkken öğrenmiştim tek umudum 25. Haftaya kadar geçmesi 🤲🏻
gamzes26 haftada görüldü doktorumuz başka bir bulgu yok 2 li ve 3 lü tarama testlerin temiz çıkmış endişe etmene gerek yok 20 li haftalarda kaybolur içiniz rahat olsun demişti
Aaayseeee Cimen_bebek aynen öyle dedi doktor ama insan yine kist denince kötü oluyor inşallah bizimde geçer çok sağolun.