Merhaba sevgili anneler, 22+5 haftalık gebeyim. Bugün gittiğim ayrıntılı usg de canım kızımda yarık damak/dudak olduğunu öğrendim. Sol tarafında ve tam dönmedi fakat azıcık ucundan gördük gibi. Sormak istediğim, bu şekilde olup daha sonra yanılanlar var mı, eğer ikinci üçüncü çocuğu olan anneler var ise doğumdan itibaren neler yaşadılar, nasıl beslediler? Diğer tüm organları çok sağlıklı çok şükür. Ama sabahtan beri de ilk şok ile ağlamaktan helak oldum. Artık kabullenme dönemimdeyim ve arayış içerisindeyim. Yardım ve bilgilerinizi bekliyorum 🌺