mirayandme Bayanlar bebeğinizin cinsiyetini en erken kaçta öğrendiniz doktor beni 10 da çağırdı ama gösterme heralde 10 da
Sltn01 mirayandme 12 . Haftada öğrendim 15 inci haftada yine gittim aynı erkek dedi değişmedi benim ama 10.hafta çok erken
Halimehacin mirayandme sık sık ultrasyona girmek bebek için iyi olmadığı söyleniyor birkaç hafta bekle derim hem kesinlessin
Yagmurahmet16 Ben 12 +5te öğrendim biri erkek dedi öbürü gostermedi cift yumurta ikizlerimi bekliyorm😊
Ozlmece22122 mirayandme 12 haftalık ikili testte yüzde 90erkek dedi doktor değişmedi ultrason cihazı iyiyse söyler doktor sanada özelde baktırdım ben