Kızlar gebelik şekerim var insilün yapıyorum ama yinede açlık kan şekerlerim hep yüksek çıkıyor tokluklarım iyi internette bebege ani ölüm olabilir yazıyo çok tedirginim 32 haftalıgız daha bu arada sabah açlıgım 132 tokluk 123 😔 bu değerler bebege zarar verirmi nolur bilen yazsın