Bende 29+2 yim bugün yıkadım ütüledim eşyalarının bir kısmını ama baya yoruldum havalarda sıcak oldu u için aşırı terledim dengem şaştı resmen erken falan dedim düzenleme yapınca hadi çıksın aradan diye yaptım ama iyiki yapmışım diyorum kalan kısmını da bayramdan sonra halledeceğim