berra227 aldığınız kilo gayet normal bende o haftada 3 kilo almıştım 28 oldum şuan 4 kilo almışım.hamilelerin kilo alması gerekiyor diye bişey yok aslında hamileyim iki canlıyım ona göre yemem kazım düşüncesi olduğu için çok kilo alınıyor. Bebek toplamda 3 4 kilo falan oluyor. Anneninde normalde alması gereken kilo 7 ile 10 arası olması gerekiyor yani sizinki sağlıklı olanı aslında