Hndn1234 Arkadaşlar merhaba. Bugün bebeğim bi iki kere toplanıp sertleşti bi tarafa bunun dışında hiç hareket etmedi. Normalde hareket ederdi. Sık sık toplanıp sertleşirdi. Endişeleniyorum. Normal mi bu durum
Aydeniz09 Hndn1234 Bence normal. İyice yeri daraldı hareket ederken güçlük çekiyordur. İçinizi ferah tutun
Sermec27 Hndn1234 canım mutlaka doktoruna görün rabbim bebeğini sag salım kucagına almayı nasıp etsin inşallah 🙏
Hndn1234 Mom46 msj attım doktoruma dönmedi daha bekliyorum. Normalde bu saate kadar mutlaka hareket ederdi
Hndn1234 Aydeniz09 ama bi gün önce hareketliydi baya. Canımı acıtacak kadar güçlü iyi hareket ediyordu
Mom46 Hndn1234 çok şükür canım 🤲🏻❤️ Yinede siz görünün 40. Haftanıza yaklaşımışsınız bebeğin suyunun iyi olup olmadığı öğrenin derim😊
Hndn1234 Mom46 aynen canım bende ondan korktum da en son üç gün önce muayene olmuştum suyu herşeyi iyiydi. Kaç gündür elim ayağım şişti baya hareketi de azalınca çok endişelendim. İyi ki burası var aynı durumları yaşadığım yada fikir alabileceğim insanlar iyi ki var 🥰