A_C_04 Kizlar minicity bebek giyim sipariş veren oldumu ? bnde bi kaç birşey sipariş etmek istiyorum ama güvenilir mi bilgim yok 😘👼🏻
Ruviiseem A_C_04 ikizlerime 1.400 liralık alışveriş yaptım ordan hepsi de çok iyi geldi yıkadıım ütüledim hiç bi solma atma yok kesinlikle tavsiye ederim
Aysema A_C_04 Yakin zamanda alisveris yaptim. Hastane cikisini oradan aldim. Dokusu cok guzeldi. Diğer kiyafetleride yine öyle. Yikadim ütüledim, hic bir sorun olmadı🍀
NurseB A_C_04 valla henüz yeni aldım yıkamadım daha kıyafetleri ☹️ ama kumaşı çok güzel beğendim Ucuz diye korkmuştum ama bence gayet iyi alınabilir.
Acemi-anne A_C_04 bende istedim hatta sekiz dokuz takım aldım gayet de kuması felan cok güzeldi paketlemeleri bile tek tek ti 👍🏻 Tekrar siparis vermeyi düsünüyorum