G19- canım Gebze değil ama Çayırovada derman tıp merkezi var ben oraya gittim hep takibe duygu hanım var mükemmel bi doktor güler yüzlü anlayışlı sevecen arkadaş gibi yaklaşıyor hiç bir doktorda bu samimiyeti görmedim annecim diye konuşuyordu benimle muayeneside uygun 75 TL üstelik her kontrolde 3 boyutlu ve renkli gösteriyor ama maalesef virüs başlayınca izne ayrıldı ve 1 Haziran’da başlayacak mış yarı yolda kalmış oldum Garanti olsa hiç düşünme git derdim ama güvenmek iyi olur mu bilmiyorum