55555 3000 lira ilk başta kordon kanının alınması için veriyorsun canım. Ve bu 3000 lirayı taksit yapıyorlar. Biz 6 taksitte 500 şeklinde odicez diye anlaştık. Sonra bebisin her doğum gununde 650 tl vercez yıllık kira gibi yani. Bu 650 lira her sene 20 30 lira artabilir dedi yani tüfe hesabı deniyor buna da. Biz bu şekilde anlaştık canım. Eşimle ikimiz talasemi tasiyicisiyiz doktor amniyosentez önermişti orak anemi hastası olabilir demişti ama biz onu yaptırmadık. Çünkü ne olursa olsun Rabbimden dedik ve aldirmazdik bebeğimi. O yüzden de kordon kanını saklamaya karar verdik. Zaten alinan kordon kani 5e bolunuyormus ve 5 kere kullanılabiliyor yani Allah gerektirmez inşallah ama bir hastalık durumunda bir defa kullanılıp bitmiyor.