çatlak vücut yapısıyla alakalı tamamen ne kullanırsanız kullanın. doktora da sordum aynı şeyi söyledi. her zaman kullandığın bir nemlendirici kullanabilirsin dedi. ablam da bebe yağı önerdi. bebe yağı kullanıyorum şuanda daha uzun süre nemli tutuyor diye. 7. ayıma girdim henüz çatlak olmadı. bakalım ilerleyen dönemde nasıl olcak