Selen0835 alpmomm_ bende aynı şeyden şikayetçiyim bugün 3. Gün hala ağrıyor. Parolu baş ağrısını ilk hissettiğin zaman içersen ancak fayda ediyor. Birde ben buz ile kompres yaptım biraz iyi gelmişti.
nil_sugra alpmomm_ kaç haftalık sın? Tansiyonuna baktır bakalım canım. Eğer tansiyon değilse karanlık ve sessiz bir ortamda otur biraz iyi geliyor
alpmomm_ 12 haftalığım tansiyonum da sıkıntın yok ama niye böyle akşam olunca da bir bulantı ve kusma başlıyor gözümü açamıyorum