11+5 haftalığım bugün kontrole gittim.cinsiyet belli değildi ama sanki bacak arasında çıkıntı var gibiydi doktorda olabilir dedi.yani erkek bebek olabilir.sonradan değişme ihtimali var mı yani yanlış görmüş olabilir miyiz.böyle birşey yaşayan var mı ?