nesli-34 Kizlar 17+5 olduk fakat ben bebegimi hic hissetmiyorum hic kiloda almadim gobegim cikti ama bu bebek buyuyor mu gelisiyor mu bisey mi oldu acaba ya neden boyle ki goguslerimin siskinligide hafifden indi normal mi bu
Urul_yildiz nesli-34 canım normal korkma tatlı bişey ye soluna yat cok kücük oldugu için hissetmeye bilirsin ben tam hisetmeye 26 hafta basladm bende hep sen gibi korkuyordum ama herkeste degişlik gösteriyomus
Aygul01 nesli-34 normal ic karnın geniş demek ki 6 aydan sonra cikiyor cogunu ic karni genis olanlarin. Hissetmekte kişiden kişiye değişir kimisi 25 haftada hissediyor kimisi 17 haftada. Az daha sabir ☺️
Pamukkiz nesli-34 ben 18+3 te hissettim ama cok normal hala hissetmediğim zAmanlar oluyo şu an 20 haftalık bugun cok hissetmedim mesela daha zamanın var ya da eli kulagında canım. Göbek konusuna gelince ben de cok zayıf değilim ama bende de hiç yok 🤷🏼♀️😂
GGamzee nesli-34 normal canım benimde 17 haftamda öyleydi 20 haftada birden karnım büyümeye başladı ve şuan 22 haftadayım hareket etmeyede başladı seninde 20 den sonra buyur hareketlenir insallah 😊
nesli-34 Urul_yildiz aslinda ben hic tatli yemiyorum yesem fayda eder mi ki yiyim bi insallah ise yarar cok tesekkurederim
nesli-34 Aygul01 burda arkadaslar yaziyor biz hissediyoruz falan diye sorun bende mi acaba dedim aslinda kisiden kisiye farklilik gosteriyor sonucta buda benim takintim iste 😊
nesli-34 Pamukkiz valla allah razi olsun hepinizden icim azda olsa rahatladi doktorumada randevu aldim pazartesiye gidiyim bi rahaliyim boyle dusunmek daha kotu 😔
nesli-34 GGamzee internette bakiyorum bebek zaten 140 gr falan diyo kucuk daha haril haril hareket etmesini beklemiyorum ama birden vucudum degisti sanki 😕
Pamukkiz nesli-34 hepimiz öyleyiz sıkma canını hareket hissettikten sonra da ay bugun hareket etmedi ay az etti doktora mı gitsem hep bu düşünce var gönderileri görüyosundur annelik duygusu işledi artık kanımıza 😊
Aygul01 nesli-34 iste diyorum ya ic karnınla alakalı. Bende 16da hissettim ama benim ic karnım darmis 🙂
Halimehacin nesli-34 17+6 haftalığım daha yeni bugün hissettim 😂😂 o kadar güzel bişey ki kolunda Bi yerde Bi damar atar ya hissedersin onun daha şiddetlisini düşün öyle bişeydi🥰🥰