Arkadaşlar merhaba,size bir sorum olacaktı,bir arkadaşım doğum yaparken eşi de yanında olsun,fotoğraf falan ceksin istemişti,doktoruysa,sen cok film izliyorsun galiba,o dedigin filmlerde olur,olmaz öyle şey alamayız vs.demiş.Şimdi benim buna aklım takıldı.Ben de eşim yanımda girsin.İlk bebeğimizin anına şahitlik etsin istiyorum.Bu arada arkadaşım Adana’da özel metro hastanesinde doğum yaptı.Doktoruma da sorucam da yuz yuze sorayım dedim,haftaya kontrolüm…