Selamün aleyküm arkadaşlar ..bnim gibi anne olmayı dört gözle bekliyenlere çok yardımcı olacağını düşünüyorum ..bn iki düşük yaşadım 🙁anne olmayı Cook istiyorum .. tavsiyelerinize ihtiyacım var . ovulasyon testi ilk defa bu ay aldım dün addetin bitti ne zaman başlasam yada başlamasam mi bilemedim …siz neler yapıyorsunuz yada neler yaptınız ?