Arkadaşlar normalde takipli olduğum hastanede doğum yapmaktan vazgeçtim fiyatına aşırı zam yapmışlar , üç dört arkadaşımında gittiği hastane var memnunlar orada doğum yapmak istiyorum ama doktordan randevu almak zor bir ay sonrasına alabildim.hastaneyi aradığımda son 5 muayeneyi hastanelerinde olmazsam orada doğum yapamayacağımı söylediler.ben 8.ayımdayım ve randevu bulamadığım için 5 muayneye tamamlayamıyorum.doğum başladığında gitsem beni almazlar mı ? Böyle bir prosedürü ilk defa duydum çünkü .medilife bu arada hastane gidip doğum yapanlar varsa bi bilgiverebilir mi