Arkadaşlar pazartesi akşamı doğum yaptım tansyon olduğu için 35haftada aldılar bebeği doğduğu gibi iki saniye gösterdiler okadar. Solunum destegi alıyor oda sadece burnundan. Hiç bı şekilde göstermiyorlar emzirmeye bile getirmediler varmı aynı durumu yaşayan?