Pnryldrm20 Kızlar çoğu yerde son haftalarda yemek daha iyi diyorlar 26.haftadayım canım çok istiyor ya dünde bir tane yedim bugünde günde birtaneden bieşy olmaz diye düşünüyorum doktoruma daha sormadım ama yiyen var mı?
denizsn Pnryldrm20 benim de çok canım çekiyor ama korkuyorum birkaç gün birer tane yedim ama bıraktım geri nolur nolmaz diye 25+3üz 🙄
Unsalin_Annesi Pnryldrm20 canım öyle bir tane yemekten bişey olmaz ben yedim hala da yiyorum 25+5 haftalık hamileyim ama son haftalarda artırın diyolar hurma sayısını
Klnc Pnryldrm20 ben doktoruma sormuştum günde Bi tane yiyebilirsin demişti hurmayı çok seviyorum günde 4 5 tane yediğim oluyor 30 haftalığız
Pnryldrm20 Zelliss rahim kaslarını gevşetiyor erken doğuma neden oluyor yazıyor bazı uzmanlarda bişey olmaz diyorlar işte kafa karışıklığı😏
Btl_89 Pnryldrm20 kız ben gergin yiyorum ayyy iyi bişey değil mi allah beni ya çok rahatlatıyor kabızlığıma iyi geldi diye her gün yiyorum 2-3 tane
Pnryksl06 Btl_89 Bende öyle yiyodum ama galiba zararlı benden lekenleme ve pembe renkte damla damla kan gelmişti doktora gittiim çok şükür bebeğim iyiymiş ama erken doğum da böyle olur dedi dikkat et hiç bi iş yapma yat dedi 22 haftalığım bu ara da galiba hurmadan oldu bi daha da yemem
Pnryksl06 Btl_89 Kabızlığa iyi geliyo diye yiyodum bende iyi geldiğini okumuştum ama erken doğum tehlikesi varmış o yüzden yemiyorum artık
Pnryksl06 Btl_89 hurma, oksitosin sayesinde rahim ağzının açılmasına yardımcı olabiliyor. Bu nedenle gebeliğin erken dönemlerinde düzenli ve sık tüketilmesi, erken doğum veya düşük riski oluşturabileceğinden kesinlikle tavsiye edilmiyor.
Btl_89 merve90 kız o kadar yeme 😂😂😂doğumu yaklaşan kadınlar son 4 haftasında günde en fazla 6 tane yemesi lazımmış allah korusun zararlı gelir
Yarim_Kilo_Kiyma Pnryldrm20 Ben özellikle sordum dr 14+5 teyim. Günde bir tane ye dedi, rahim ağzı kasılmalarına sebep olduğu için çok yemek zararlı dedi. Zaten doğuma 1 hafta kala günde 5-6 tane yiyin diyorlar açılmaya yardımcı oluyormuş Doğumu kolaylaştırıyormuş . Aklınızda olsun fazlası çok zararlı