Mirzamm Merhaba arkadaşlar 20+1 günlük gebeyim ve dün doktorum suyunun fazla olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı aranızda
ilkbahar DenizEliz 20 haftalıkım diyo 😀şeker yüklemesi 24-28.haftalarda yapılıyo 🙆♀️😄 önce bi detaylısını yaptırsın belki orda normal çıkar… 🙆♀️😀