Cansummm bende öyleydim canım gider muayene olur bi sürü para veriridim eşim artık çareyi onda buldu uyumazdım bile o derece takıntıliydım 🤭ben 16. Haftada falan kullanmaya başladım belki daha erken kullandım hiç duymamazlik yaşamadım genelde göbeğin tam altında oluyo o zamanlar tavsiye ederim canım banada doktor öyle demişti bulamazsam evhamlanirsin diye ama duyuluyor bide senin haftanda büyük kesin duyarsın canım tavsiye ederim ben çok memnunum