Kızlar hayırlı cumalar öncelikle bebekleri olanları Allahım sağ salim kucagina almayı isteyenlere sağlıklı evlat nasip etsin 6 haftamin icersindeyim geç en hafta göğüs ağrım vardı acısı felan böyle halsiz gibiydim bu hafta bisey yok geçen hafta keseyi gördük doktorum dış veya boş gebelik değil dedi çok şükür bu hafta çok akintim var Allah korusun endiseliyim sürekli ocakta düşük yaşadım kimyasal korku o yüzden sanırım 😣benim gibi belirtisi giden gelen varmı