Busra221 Valla benım doktorum göya tecrübeli doktor özel. 16 ncı haftada kocaman pipi resmiyle erkek dedi. 21 ayrıntılıda kız cıktı elimdeki fotoya bakıp nasıl kız diyorum
5478 Busra221 ayrıntılıya kadar beklemek gerekiyor anlaşılan ama bazılarında 7nci ayında erkek iken kız olabiliyo nasıl oluyor hiç anlamıyorum
esrAlp Busra221 😅😍bana da geçtiğimiz hafta yani 10. Haftamda erkek dedi ikili de net söylerim dedi genelde hep kız denilip sonra erkek demişler acaba benim de sizin gibi olur sağlıklı olsun elbet ama benim içime hep kız doğuyordu ondan ümitlendim🥰
5478 Kiwi12 yani insan dahada merak ediyor ne bilim bişiler almak istiyor kız dedi heves ettim bir kızım daha var çünkü hayırlısı bakalım artık bir ay nasıl gececek
Busra221 esrAlp rabbim gönlüne göre versin canım 10 cok erken yaaa 15 te bile yanılma payı oluyo cok okudum burda
Kiwi12 5478 aynen banda ilk erkek deyince iyi dedim bı kizik var zaten bir de ohlani tatmış oluruz ikisindendr olur dedik ama şimdide kız dediler🤣
esrAlp Busra221 evet oğlumda 4. Aydan sonra söylemişti o zamanki dr um bu ben sormadan kendi dedi keltoş bir oğlun olacak diye😅🤷🏻♀️
Siibeell dilan-123 az önce okumuştum bi posta 29. Haftasında cinsiyetinin degiştigini ögrenmiş bayan 🙈insan o saatten sonra tereddüte düşer kızmı erkekmi diye 🤗
Kiwi12 5478 amin sağlıkla gelsinlerde ne olursa olsun öğrenme çabamız sadece hazırlıklar başlasın diye üste heves ediyor insan görünce almak istiyor
Karadenizf Fatmanuraydemir 16. Haftadan sonra söyledikleri genelde doğru çıkıyo canım benim doktorun acelesine geldik😁
Kiwi12 Karadenizf bana 17de erkek dedi 🤣sonra20de kiz%70drndi ayrintiliyi bekliyorum inşallah artık bı karara varırlar🤣🤣
Karadenizf Merve005 özel canım kendisi de çok şaşırdı ilk defa böyle oldu felan dedi ama erkendi söylediği hafta araştırmama göre. Hep derlerdi 16 haftadan önce söylense de inanmayın diye doğruymuş 😁
Tugbakmsl Gzmsydr ya hadi kız diye sartlar sın erkek olur okey ama kız dıyolar sonra erkek sonra Bi daha kız çok saçma