Merhaba arkadaslar bugun catı muayenesi oldum ve cokmacı cektim doktorum vajinismus yazmıs kagıda ama hala sezeryan demedi 38+4 um ve ben cok korktum istege baglı sezeryan istiyorum istanbul bagcılar medicine hastanesine gidiyorum istege baglı yaparlarmı sizce birde bebegimin kordonu boyun kısmının oralardaymıs suyuda azalmıs ptesi gel yine dedi sizce ne olur son durum