ilknur25_ Kızlar merhaba ☺️ hipp marka için ne düşünüyorsunuz bebek bakim Ürünleri için düşünüyorum kullanan bu marka için fikri olan var mi ? Ona göre alıcam marka önerilerinizi de bekliyorum ☺️
Gul-08 ilknur25_ ben şampuanını kullanıyorum oğluma, kızım doğunca ona da kullanacağım, yumuşacık yapıyor saçlarını, öyle bariz bi kokusu da yok çok hafif, tavsiye ederim
Denizkaplan ilknur25_ canm ıcerıgı temz urunlerden trendyoldan alıcaktm ama ebebekte hemen hemen 15 lıralık fyat farkı var ordan aldm
Ltbumt Hipp // müstela ve burt “s bees baby ürünlerinde. Oldukça memnunum… bütçene göre canım alabilirsin
Gul-08 ilknur25_ hayır sadece şampuanını kullanıyoruz, bi de yeni doğacak bebeğim için pişik kremini aldım ama henüz kullanmadım 1 ay sonra inşallah😊
ilknur25_ Denizkaplan bende şimdi alıcaktm almadan bi buraya bakaym dedim iyi ki bakmisim bende ordan alayım teşekkür ederim çok 😁