OzenMeryem 18 ekim 👼🏻❤ Ben bu ara sezaryenden çok korkmaya başladım eltim doğum yaptı canının acısına nefesini bile yavaş yavaş alıyodu 😕
Slnaydn OzenMeryem korkmayın ilk doğumum epidural sezeryan oldum mecburi normal Doğum bazen olmuyor ve hayatta yaptığım en güzel şeydi sadece 2 gün ağrı oluyor oda yürürken sonrasında sıkıntı Yok
OzenMeryem SibelVatankuluOguz evet ya çok zor gerçekten 😐 amin inşallah hepimiz en rahat şekilde geçiririz o günleri 🙏🏻
SafiyeAktas [bilinmeyen] ilk annelik heyecanim tabiki de çok fazla ama korkmuyorum Allahim sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin Cnm 😊
Deniz2961 isminaz 12 hftda kiza bnziyr ddi 13 de gostermedi dhada gtmdm hftya gtmyi dusunuyrm baklm.sz ogrendnz mi
Ebruucum Ekim 20 gibi bizim de suanda ☺☺ Kızlar 2 li test yaptırdınız mı ve nerede yaptırdınız? Su ara onun telaşındayım da 😂😂
Melegimmo Ben ✋🙋♀️ ama biraz korkuyorum 🙄 normal mi sezeryan mi bilmiyorum 😑 Ebruucum 21 ekim tahminen bizimde ☺ doktorumuz gerek duymadı ikili teste uclu yapacakmis 🤔
deletedmom76 Ebruucum 11+4te ikili tarama testimi yaptırdım birkaç gün sonra sonuç çıktı çok şükür her şey yolunda 🙏🏻 cinsiyetini de öğrendim 😇 bu arada Kıbrıs’ta yaşıyorum
Melisbol Ebruucum cumartesi yaptiricam insallah 12. Haftadayim suan 🙂 istinye liv hospitalda kendi doktorumun oldugu hastanede yaptiricam ben
kfulya1905 Ebruucum yaptırdım Kuzum Sivas'ta yaşıyorum. Sivas Numune Hastanesi. Elhamdülillah tertemiz çıktı. ❤
buse007 deletedmom76 canımm hayırlı olsun cinsiyet ne peki ben de haftaya gidicem ikili tarama için belki ben de öğrenebilirim ❤😍