Benimde gebeliğimden beri yüksek. 12. Haftadan beri düzenli ilaç kullanıyorum. Şu an 38+2 deyim ve hala da devam ediyorum. Tsh değeri çoook çook önemli. Bebekte kronik rahatsızlık olmasına neden olabiliyor. O nedenle dikkat edin derim. Doktorunuzla hemen konuşmanızda fayda var.