Bahmer Kızlar 22+3 deyim detaylıda bağırsak parlaklığı çıktı diğer herşey normal, sonradan geçermi byle bi durum yaşayan varmı?
KbraGltekinKaraka Bahmer canım inşallah geçer. Benimde öyle oldu 17. Haftamdaydım sanırım . Banada öyle demişti doktorum. Sonra detaylı ultrason zamanım gelince ordada bakıldı ve geçmişti . İnşallah seninde öyle olur
MuratZeynepDiner Bahmer benimde 18.haftamda cıktı 25.haftamda geçti çok şükür genelde geçiyormus inşallah senikide geçer