Sevilay80 Kızlar 20+5 haftalık hamileyim bugun gogsumden cok az süt gelmıs benim gibi durum yaşayan var mı acaba 🤔
ruyam51 Sevilay80 5 buçuk aylık hamileyken de benimki gelmişti kardeşim normal onuda bn hıc bilmezdim onuda bahanem dedi kızım göğsünden süt gelmeye başladı mı die
Asenat34 Nurutku9090 bende 28.haftadayım sabahlari uyanınca sarı bi süt geliyor ebe dedi ki kesinlikle kendiniz sıkmayın rahim kasıldıgı için erken doğumu tetikler 👍
Sevilay80 Yani beyaz ve sarımtrak bısey bendende gelen korktum zaten sabah kalkınca erken dogum riski falan mı var acaba dedim
ruyam51 Sevilay80 benimki çok az atleti ısltck kdr geliyordu arada korkulcak bisey yok kardeşim benim 3.gebelik 2 gebelikte de oldu
ruyam51 Sevilay80 galiba ilk gebelik kardeşim zamanla alışrsn korkulcak bişey yok kayın valden yada annenede sorablrsn
Asenat34 Sevilay80 ya kendiliğinden gelmesi normal zateb kendin sıkarsan tetikliyormus benim her sabah geliyor 😊
Sevilay80 ruyam51 evet ilk gebeliğim doktorum a sordum oda olur korkma sadece gogsun le oynama sıkma dedı
Sevim_koza06 Ben hamılelıgımı gogsumden sut gelmesıyle anlamıstım o zamandan berı hala da sıvı halınde gelır gelmeye devam edıyor.