Hamişler merhaba 😊 çok merak ettiğim bir konu var yardımcı olursanız çok sevinirim. 34+5 günlük hamileyim ve yaklaşık 1 haftadır ishalim. Bu uygulamanın blogunda okumuştum doğuma yakın ishal olunduğunu fakat doktoruma sorduğumda böyle bişeyin olmadığını, ve bunu göstermem gerektiğini söyledi, siz ishal oldunuzmu? Bu problemi yaşayan varmı?