Merhaba arkadaşlar 33.haftamizi dolduruyoruz yarın en son 21 martta gitmiştik kontrole bugün gidelim dedik uzun zaman oldu diye şuan için kilosunda gelişiminde suyumda bir sıkıntı yok ama plasenta yaslanmasi var dedi doktor başına gelen duyan oldumu aranızda hiç ne gibi sıkıntı risk oluşturabiliyor kontrol altında tutacağız şimdilik dedi erken doğum olabilir dedi burayada yazmak istedim başına gelen oldumu diye cevaplarsanız çok sevinirim 🙇♀️