Yaman kars kağızmanda canım bizim buralar Allahtan serin oluyor yani ben Aydında oturuyordum evlendikten sonra geldim buraya şükür yazın terlemiyorum bile adam akıllı ama gene sıcak oluyor yazın bahçeli evimiz var oraya gidiyoruz bebek doğunca ben mecbur evime geri gelicem çünkü serin oluyor akşamları evin içi serin yazın yorganla yatıyoruz resmen o yüzden kendi evime geçicem doğumdan sonra artık bebeğe göre hareket edicez yapacak bişey yok ☺️