Kızlar sabah tuvalete kalktım, iç çamaşırımda sulu kan vardı. Sonra tuvalete girince kırmızı kanama devam etti. Toparlandık hastaneye geldik. Kendi doktorum yokmuş başka bir doktor Alttan muayene etti 1 parmak açıklık var dedi. Su kesem patlamamış. Doktora gelen kan nişan mı dedm hayır rahim ağzı açılmış o yüzden kanıyor ama korkulacak bi kanama değil dedi. Nstde kalp atışları çok güzel çıktı ama sancı yok.
2 saat sonra tekrar gidicem açıklığa tekrar bakacak.
şimdi evdeyim ve 1 kere daha löp diye kan geldi. Arada yine ufak kanamalar var. Sanki reglnin ilk günü gibi.
Daha önce böyle bir kanama yaşayan var mı?