Melekk22 ben 12’de öğrendim. Doktorum çıkıntı için kızda da olur, erkekte de olur bu çıkıntı dedi. Çıkıntının yönüne bakarak erkek diyorum dedi. Riskli gebelik doktorum cinsiyeti ense kalınlığı kontrolunde soranlara kızarmış ama ben sormadan “ erkek “ dedi. Kendi doktorum 17’den önce yanılma çok olur diyerek asla söylemem dedi. Ama işin ehli doktor görüyor🤗 Zeki Bey erkek dedi dediğimde diğer doktorlara, o dediyse doğrudur dediler. Sonuç: Bildi