a_demir 33 haftalık hamileyim ultrason da bebeğim 35 görünüyor normal.bir durum mu doktor um tarama testlerini görmek istedi fakat bir sıkıntı yoktu zaten yapılan testlerde
a_demir Angell9453 peki doktorunuz herhangi bir sıkıntı olduğunu söylemedi dimi benim doktorum her hafta gel artık dedi endişelenmeye başladım
a_demir Angell9453 çok teşekkürler içimi rahatlattıniz doktorum biraz evhamlı galiba beni bu durum huzursuz etti de çok saolun Angell9453 kaçıncı haftada siniz