Tugce1803 canımmm ne kadar güzel duygulu bi hikaye Allahım bunun gibi mutlu anları hayatında çoğaltsın 🤲🏻 Evladını kucağına sağlıcakla kokaylıkla almayı nasip etsin. Burda ilk gördüğümden beri seni şey demiştim ne kadar güzel kafasından atmış artık…( tabi ben daha yeni bu zamanlar tanıştım forumla) bende bu ay kafamdan attım bidaha doktora gitmeyi düşündüm senden esinlenerek kafamdan attım 😊 Rabbim bizede cümle isteyenlere müjdesini hayrlısıyla aldırsın , ricamızı kırmayıp anlattığın içinde çok teşekkür ederim sevgili anne 😊🌹🤲🏻🤲🏻