Marmarisdeniz Merhaba kızlar, bu benim ikinci gebeliğim. 19+4 günlük hamileyim. Kızımda 16. Haftada bebek hareketlerini hissetmeye başlamıştım. Fakat bu gebeliğimde hala hiçbişey hissetmedim. Pandemi dolayısıyla doktorum 1 ay sonraya randevu veriyor. Salı günü detaylıya giricem ama sizlere de sormak istedim. İkinci gebelikte hala bebek hareketi hissetmeyen varmı acaba? Bu anormal bir durummu? İkinci gebeliklerde ilkine göre daha erken hissedilir diyorlar.
Blcns Marmarisdeniz benim ikinci gebeliğim nerdeyse 22 de hissetmeye başladım. Ben de üzülüyordum ama aman takma, sonra zaten durmuyorlar yerlerinde 😁 şu an 30um kıpır kıpır ❤️
Sevdiss_17 Marmarisdeniz bence korkma kuzum tamam erken hissedilir diyolar ama belki ilk gebeliginde bundna daha zayiftin gobek cevresi yag tutuncada anlasilmiyo fazla ve surekli harekt halindeysen oyuzden hissetmiyosundur allahin izni ile korkma kuzum
Marmarisdeniz Blcns Çok sevindim bunu duyduğuma, internette sürekli araştırıyorum, sıkıntı yazmıyor ama daha erken hissedileceği yazıyordu. Rahatladım sizinde öyleymiş, yani normal demek ki🥰 teşekkür ederim sağlıkla sıhhatle kucağına alın😘
Slntatlici Marmarisdeniz ikinci hamileligim 31 haftaligim kizim olacak insallah 20 haftadan sonra hissetmeye başladım çok normal kafaniza takmayin