Kızlar o kadar dikkat ettim bakımıma lierac, vazelin, aktardan aldığım bitkisel kremi dönüşümlü kullandım nadir olarak ta zeytin yağı kullandım ama şurda 2 hafta kalmışken Doğuma çatlak oluşmuş ki göbeğim öyle çok büyükte değil 12 kilo aldım şimdiye kadar moralim çok bozuldu ya dedikleri gibi naparsan yap çatlıcaksa çatlıyormuş 😓 son son çatlaklar oluştu 😪