Merhaba sevgili anneler, haftaya sezaryen olacağım bebeğim ters ve dönmüyor ilk gebeligim olduğu için de riske atmayalım dedi doktorum. Fakat sezaryenle olursa spinal mi yoksa epidural mi olmalıyım bilemedim. Tecrübeli ya da bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi ?