Canlarım merhaba ben 11+1 haftalık gebeyim karnımı görseniz 5-6 aylık hamile gibiyim iki gündür ve karnım ağrıyor gaz sancısı gibi bir ağrı ne giyinirsem giyiniyim sanki sıkıyor beni bugün tayt giyindim işe geldim tayt bile sıkıyor gibi ne iyi gelir ne yapayım neden böyle oldum sizde de var mı böyle şeyler yardım edin lütfen 😗