Gulcangzl16 Canim ben de sezeryan oldum bugun 5. Gunum ben demeden sondayi spinal yaptiktan sonra taktilar,genel,epidurel ya da sipinal ben hicbir sekilde su olsun demedim doktoruma biraktim onlar neyi uygub goruyorlarsa onu yapiyorlar zaten.
Sondayi cikartirken hafif sizliyor sistit olmus gibi ilk tuvalette falan sonra geciyor etkisi.Ameliyat kapisindan girerken korkarak giriyorsum suan sancim baslasa da bebek donsede mucize sekilde normal dogum olsa diye kurguluyorsun,İceri girdiginde herkes ilgili seninle konusuyorlar her seyi unutuyorsun birden dunyanin en guzel sesinj duyuyorsun o an hicbir sey hissetmiyorsun sabirla islemin bitmesini ve bebegine kavusmayi bekliyorsun.Gozunun onunde burunlarinizin degisi elinin sana dokunusu kaliyor guzel bir huzurla💖