Mehtapkz yooo sezaryenin iyi tarafı da o zaten 🙂 ama adı üstünde normal doğum, sezaryen de normal olmayan şartlarda uygulandığı için e bir de cahil cesareti varken hazır bende (ilk gebelik yani) normal olsa keşke. Ama dediğin gibi hayırlısı neyse o olsun 🙂