Mehtapkz Benim ilk doğumum sezeryandı 2.gün koaförüm geldi saçımı yaptı makyajımı yaptım bende fotoğraf çekimi yaptırdım hatta aynı gün taburcu oldum araba kullandım.Sütüm ilk gün geldi,kilo vermekte de hiç problem çekmedim.Herşeyin normali en güzeli tabiki ama elde olmayan sebeplerle sezeyan olmak durumunda kalırsanız korkmayın ben cok memnun kaldım.Sezeyanın iyi olup olmaması doktorunuzun el becerisiyle alakalı bence dikiş nekadar düzgün olursa okadar çabuk ayağa kalkabiliyorsunuz..