Meriwa Tulay111 bu uygulamayı kullanıyosunuz 11-12 haftada oluşuyo zaten haftanız gelince görürsünüz hayret ettim doktoruna millet 9 da kalp atışı duyamayan var gene de sen bişey alma ama bize de haber ver zamanı gelince gene 😄
Aygul01 Tulay111 valla canım sen bilirsin yorumlari okuyorsun cok erken daha %90 demek icin🙂 Zaten hersey bi tahmin. Tahminde %50 tutma payı var yanı 🤤 doktor ya erkek ya kız diyecek zaten baska alternatif yok zaten, tutarsada cok tecrübeli doktor oldugu anlamına gelmiyor bence 🤤
Slntatlici Aygul01 ilk hamileligimde 9 haftalikdik eşim çok ısrar edince dr erkeğe benziyor dedi yüzde 80 erkek dedi. 2hafta sonra gittik kesin erkek dedi zaten baştan beri belliydi gelişimi vs. Dedi drlar anlıyorlar. Şimdi 30 haftaligim kızıma. 10 haftalıkken kız tahmini yaptı.
tugce0606 Tulay111 aşkım çok erken ya 13.haftada banada erkek dedi özelde sağlam bı doktor. Ona güvenip cinsiyet partisi bile yaptiydim🤣 17.haftada devlet Hastanesi’nde iki doktor kız dedi bebeğim kız 25.haftaligim. 9 hafta aşırı erken
Lylyclkya Bazı dr lar kalp atışından döllenmeden kıkırdak oluşumundan bile biliyorlar ama riske atmıyorlar sizinki iyi söylemiş
Aygul01 Lylyclkya oyle olsa yine iyi bebek cok fazla hareket ettiği icin buna bağlı olarak erkek demiş. 🤔
Gzmsydr Tulay111 valla benim bebeğimde cok hareketliydi doktor her gittiğimde bu ne kadar hareketli bebek diyip duruyor 15 haftada kiz demişti 20 haftada erkeğe döndü cok erken değil mi ya daha organları bile yeni oluşmaya başlamış oluyor şaşırdım 🙄
Cucu2015 mls23 11 hafta normal. Benim oğlum 11+4’te kızım da 11+1’de belli oldu. Ama 9 hafta biraz erken gibi
Pelin55 Tulay111 9 .hafta cinsiyet ogrenmek yada söylemek icin cok erkrn drgol mı 😮oglumla kızımı 13.haftada bu bebeğimi de 12.haftada ogrendik ucude ya ,/90 yada,/80 , diyerek söylendi
Mutlu_anne00 Bana12. Haftada erkek dendi şuan 16 haftalığım iki gün önce kızım olacağını öğrendim o yüzden siz genede 16 haftayı bekleyin derim çünkü kordon genelde orayı kapattığı için erkek zannedebiliyorlar bu arada 9hafta çok erken😊