Merhaba kizlar. Dün doktorum bir test yaptı ve bunun neticesinde bebeğin suyunun geldiğini söylediler. Daha çok küçük 28 haftalık. Ciğer geliştiricinin ilki dün ikincisi de bugün yapılacak insallh. Ama çok korkuyorum. Bu haftalarda doğan miniğim yaşar mı diye. Bana çok dua eder misiniz